June 28, 2010

Widget i Operes në blogun tuaj

Shfletuesi Opera me të vertetë është shumë i bukur dhe profesional. Opera ka diqka për blogun tuaj. Ajo ka krijuar një widget që të gjithë mund ta përdorin në blogjet apo faqet e tyre të internetit. Edhe unë e kam krijuar një widget për blogun tim por jo për kët blog qe po shkruaj tani.



Nëse ju jeni një bloger dhe jeni të interesuar për marrjen e një widget të ngjashem me atë foton më lartë, shkoni ketu http://widgets.opera.com/widgetize/start por mos harroni ju duhet gjithsesi shfletuesin Opera.

Widget-i i Operes funksionon më shumë vetëm në opera por shpresoj se ekipi krijues i operes të inaguroj edhe disa karakteristika të reja që të përshtaten më Mozilla Firefox. Edhe ky mesim përfundoi, nëse keni ndonjë pyetje shkruani më poshtë tek komentet.
Abonohuni në Blogger Albania përmes RSS feed për të marrë të gjitha të rejat në e-mailin tuaj, ose na ndiqni në Twitter.
Emri: E-mail:

0 komente:

Post a Comment

Nëse keni ndonjë pyetje, ju lutemi që të siguroheni që pyetjen ta formuloni sa më qartë në mënyrë që ne ta kuptojmë dhe të ju kthejmë përgjigje të plotë. Mos reklamoni në komente, gjithashtu mos fyeni, shani etj. Sepse të gjitha komentet moderohen nga ne e pastaj publikohen në portal.